antyoksydanty

Więcej o:

antyoksydanty

  • Co roku poszukiwany hit - syrop z cebuli. Dwa przepisy

    eteryczne cebuli, nadają jej charakterystyczny zapach. Witamina C wzmacnia nasz układ odpornościowy, jest też antyoksydantem (przeciwutleniaczem), który walczy z nadmiarem wolnych rodników powodującym starzenie się i powstawanie nowotworów. Syrop (a jeszcze lepiej świeżą cebulę, jako np. dodatek do kanapki

  • Dieta śródziemnomorska: zasady, zalety i wady

    śródziemnomorskiej, gdy stanie się naszą codziennością na wiele lat. Dieta śródziemnomorska - zalety Na pierwszym miejscu należy wymienić działanie prozdrowotne, sprzyjające dłuższemu życiu. Taka dieta chroni nasze serce i cały układ krwionośny, zawiera też wiele antyoksydantów (a te bronią nas przed rozwojem raka

  • Cebula, czosnek, por: najlepsi przyjaciele w sezonie infekcji?

    kiszonej) może doprowadzić do bólu brzucha, wspiera regulację pracy żołądka ( czytaj więcej o tym narządzie ) i jelit . Zapobiega nadciśnieniu i miażdżycy, a także, dzięki antyoksydantom, niektórym chorobom nowotworowym. Dla kobiety Ponieważ działa rozkurczowo, może łagodzić dolegliwości miesiączkowe

  • Śliwka na trawienie, cerę, miażdżycę. Wystarczą trzy śliwki dziennie!

    minut. Gotowe! Z pestek śliwek wytłacza się olej, który podratuje suchą skórę, a także zniszczone włosy i paznokcie. Można go stosować do masażu twarzy i całego ciała. Działa przeciwzapalnie i antyoksydacyjnie ( podstawowe informacje o antyoksydantach znajdziesz tutaj ). Pestka śliwki groźna dla

  • Cherimoya - co to za owoc, jakie ma właściwości

    cherimoya zawiera antyoksydanty i błonnik , wykazuje działanie antybakteryjne i działa antynowotworowo. Cherimoya - dlaczego warto ją jeść? Cherimoya, przez wysoką zawartość potasu, świetnie działa na nasz układ sercowo-naczyniowy. Wpływa na wysokość ciśnienia tętniczego oraz poziomu cholesterolu

  • Smoczy owoc (pitaja): właściwości zdrowotne. Jak obierać pitaję?

    mnóstwo świetnych składników, m.in. bogactwo witamin ( A , C i B6 , tiaminy , ryboflawiny, niacyny ) i minerałów ( wapń , żelazo , fosfor). Jest też pełna antyoksydantów. Pitaja to świetne źródło błonnika , który wspomaga funkcjonowanie naszego układu trawiennego i zapobiega powstawaniu cukrzycy