awokado

Więcej o:

awokado

  • Pestka awokado: czy jest jadalna?

    Awokado to niezwykle zdrowy owoc, który zawiera wiele cennych składników, między innymi zdrowe tłuszcze i antyoksydanty. Wiele osób zjada jedynie miąższ owocu, a pestki wyrzuca, jednak warto wykorzystać owoc w całości i skorzystać ze składników, jakie zawiera pestka. Pestka z awokado - jak jej użyć

  • Olej z awokado: jakie ma właściwości. Jak stosować olej z awokado

    Olej z awokado jest wyciskany z miąższu owocu Ten olej nie jest tłoczony z pestek (jak większość olejów), ale wyciskany z miąższu awokado (Persea americana). Olej z awokado wyróżnia się na wiele sposobów i to bardzo pozytywnie. Ma wysoką temperatura dymienia, co oznacza, że może być bezpiecznie

  • Guacamole: wartości odżywcze. Jak zrobić idealne guacamole?

    Guacamole - meksykańska salsa Guacamole to sos przyrządzany z awokado, w wersji klasycznej z dodatkiem limonki i soli, który jest jedną ze sztandarowych meksykańskich potraw, popularnych w wielu krajach świata. Podobno guacamole przyrządzali już Aztekowie. Nazwa wywodzi się z języka nahuatl

  • Kwasy tłuszczowe omega-6 - rola, znaczenie i źródła

    . Jest to między innymi: oliwa z oliwek, olej rzepakowy, słonecznikowy, kukurydziany, sezamowy i sojowy, sezam, migdały, awokado, orzeszki ziemne, pestki dyni oraz słonecznika, margaryny na bazie olejów roślinnych. Warto pamiętać, że cenne właściwości zdrowotne olejów wymienionych w powyższej liście są tracone, jeżeli poddaje

  • Naturalne odmładzacze - te pokarmy odejmą ci lat

    cholesterolu we krwi. Słodkie ziemniaki są też źródłem witaminy B6, D, a także potasu, wapnia, fosforu, siarki czy żelaza. Warto od czasu do czasu zastąpić rodzimego kartofla krewniakiem zza oceanu. Polecamy bataty pieczone w piekarniku z aromatycznymi ziołami bądź czosnkiem! Awokado co prawda jest dosyć