cytrusy

Więcej o:

cytrusy

  • Cytrusy: fakty i mity

    . Obfitość witaminy C w cytrusach jest nie do pobicia dla innych owoców czy warzyw MIT Jeśli wierzysz, że ci, którzy nie mogą jeść cytrusów, są skazani na niedobór witaminy C., mylisz się. Godnych zastępców jest wielu, niektórzy nawet dostępni za darmo

  • Witaminy i minerały, których potrzebuje nasza skóra

    przed wolnymi rodnikami, a zatem przed starzeniem się oraz przed rozwojem raka skóry. Tę witaminę najlepiej jest dostarczać wraz z naturalnymi składnikami. Pełne witaminy C są owoce (porzeczka, cytrusy, truskawki itd.) oraz warzywa (kalafior, papryka, kapusta czerwona i biała oraz ziemniaki), a także

  • Mrówki w domu - sprawdź domowe sposoby na mrówki

    się ulatnia. Najlepiej codziennie spryskiwać miejsca opanowane przez owady oraz dodatkowo próg drzwi i parapety kuchenne. Czego nie lubią mrówki? Kwaśnego smaku, a więc po prostu cytrusów! Można użyć zarówno cytryn, jak i innych owoców z tej samej kwaśnej rodziny. Skutecznym i szybkim sposobem jest na

  • Cytrusy - źródła witamin

    Cytrusy - źródła witamin Mandarynki, pomarańcze, cytryny czy limonki - to owoce dostępne przez cały rok. To one m.in. wzmacniają nasz układ odpornościowy i pomagają w uniknięciu wirusowych infekcji. Dla człowieka pierwotnego

  • Jak przetrwać w taki upał? Praktyczny niezbędnik

    zatem pogarszają jego funkcjonowanie. 2. Powinniśmy natomiast: Wypijać około 2-3 litrów napojów, najlepiej wody lub soków (niezbyt słodkich, kwaskowatych, o ile to możliwe naturalnych oraz rozcieńczonych wodą, na przykład z cytrusów lub warzywnych). Duże ilości płynów powinny przyjmować szczególnie