libido

Więcej o:

libido

  • Nadciśnienie u kobiet, a libido

    libido, szczególnie u pacjentów z niewystarczająco kontrolowaną wysokością ciśnienia. Leki hipotensyjne rzadko mają negatywny wpływ na popęd seksualny - zazwyczaj wraz z osiągnięciem prawidłowych wartości ciśnienia dolegliwości ulegają zmniejszeniu. Jeżeli nie zaobserwowała Pani u siebie zaburzeń

  • Kobieto! Co ty wiesz o swoim libido?

    Dołacz do Zdrowia na Facebooku! Siła libido zależy to nie tylko od samego człowieka, ale od płci, stylu życia, a w przypadku kobiet w ogromnej mierze od hormonów. To za ich sprawą kobiece libido osiąga najwyższy poziom podczas owulacji, czyli jajeczkowania. Natura uwarunkowała nas przede wszystkim

  • Dopamina: substancja o ogromnym wpływie na ośrodek przyjemności

    spadkiem motywacji i chronicznym zmęczeniem, prowadzi też do skłonności do popadania w stany depresyjne . Osoby ze zbyt niskim poziomem dopaminy są bierne i apatyczne, sprawiają wrażenie będących na głodzie narkotykowym. Mogą pojawić się takie dolegliwości, jak niskie libido, zwiększone odczuwanie bólu

  • Popęd seksualny (libido). Jak działa, co mu szkodzi, a co go wzmacnia?

    . Doskonałym sposobem na pozbycie się napięć może być aktywność fizyczna czy masaż. Jeśli mimo zmiany stylu życiu apatyt na seks nie rośnie warto sięgnąć po naturalne afrodyzjaki. Za jeden z najsilniejszych afrodyzjaków uchodzi żeń-szeń. Zdaniem badaczy nie tylko podnosi libido, ale i wykazuje działanie

  • Cebula, czosnek, por: najlepsi przyjaciele w sezonie infekcji?

    dzisiaj nie leczy się nim gruźlicy czy krwotoków, jest ceniony w profilaktyce chorób krążenia i nerek. Ma większość zalet kuzynki cebuli. Syrop z niego, chociaż mniej znany niż ten cebulowy, także złagodzi kaszel, ułatwi odrywanie flegmy, zmniejszy ból i obrzęk gardła. Kiedyś miał podnosić libido. Dziś

  • Mężczyzna po pięćdziesiątce: zdrowie jest najważniejsze?

    powinien zrobić każdy, kto wyraźnie zmienia styl życia i ma już obciążenia związane ze stanem zdrowia i wiekiem. Zgodnie z biologicznym zegarem, warto, byś ćwiczenia zaplanował ok. 17.00 a 18.00. To najlepszy czas, by trening pomógł rozładować napięcia i uaktywnić hormony. To pomoże zwiększyć libido oraz