aktywność fizyczna

Więcej o:

aktywność fizyczna

  • Aktywność fizyczna jest zdrowa! Czy wiesz dlaczego?

    Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Dbać o kondycje trzeba już od najmłodszych lat. Wedle wskazań WHO dzieci i nastolatki powinny na aktywność fizyczną poświęcać minimum godzinę dziennie. Aby nie stała się nudnym obowiązkiem warto by przypominała bardziej

  • Aktywność fizyczna - prawdy i mity

    Po bardzo intensywnym treningu człowiek od razu chudnie Nieprawda. Wprawdzie po ostrym treningu rzeczywiście od razu tracimy na wadze, ale ten "wynik" spowodowany jest utratą wody (przecież podczas intensywnych ćwiczeń zawsze się pocimy).

  • Aktywność fizyczna - dobierz ją do swoich celów. Która pasuje do twoich?

    widoczne na pierwszy rzut oka, ale na rowerze wzmacniają się nie tylko nogi, ale także mięśnie rąk i brzucha. Ciało pozbawione zbędnych kilogramów przez jazdę na rowerze jest jędrniejsze niż odchudzone samą dietą, bo dzięki aktywności fizycznej skóra dopasowuje się do nowych kształtów i zachowuje

  • Google Fit: aplikacja, która ma dbać o naszą aktywność fizyczną

    Aplikacja Google Fit powstała, jak pisze producent, we współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia ( WHO ). Celem jest promowanie aktywności fizycznej, opartej na zaleceniach organizacji. Zalecenia WHO mówią, że powinniśmy co najmniej 150 minut tygodniowo poświęcać na umiarkowane ćwiczenia oraz

  • Zdrowie czeka poza domem. Aktywność fizyczna zimą niestraszna

    Współczesny siedzący tryb życia to istotny czynnik predysponujący ludzi do przewlekłych chorób, takich jak cukrzyca, nadciśnienie, otyłość czy choroba wieńcowa. Aktywność fizyczna nie musi zaraz przybierać formy poważnych treningów. Jeśli chcemy zachować zdrowie, kondycję i zadbać o naszą psychikę

  • Aktywność fizyczna osób starszych - nigdy nie jest za późno

    fizycznej, zmniejszenie siły mięśni, kłopoty ze stawami. Dołącz do Zdrowia na Facebooku! Rozsądna aktywność fizyczna wydłuża prognozowaną długość życia ( kto nie wierzy, niech spyta agentów ubezpieczeniowych!), łagodzi przebieg przewlekłych chorób, poprawia też sprawność umysłową. Niestety, według badań

  • Cukrzyca u dzieci. Jak się objawia? Co powinno zaniepokoić rodziców?

    ostatnim czasie obserwujemy zmianę tej tendencji. Jest to związane ze zmianami, jakie zaszły na przestrzeni tego czasu. Dzieci więcej czasu spędzają w pozycji statycznej (przed komputerem czy smartfonem), mają ograniczoną aktywność fizyczną, a do tego dochodzi także zła dieta (bogata w tłuszcze i cukry

  • Jesienna chandra - jak sobie z nią radzić

    basenie. Dawkę "hormonów szczęścia" (oprócz endorfin także dopaminy i serotoniny ), a przy tym odprężenie i relaks, zapewnisz sobie również... kochając się (więcej na ten temat: Seks, słońce, słodycze: przepis na szczęście? ). Aktywność fizyczna, poza dostarczeniem nam dawki endorfin, ma

  • Długie godziny spędzone w pozycji siedzącej sprzyjają depresji i lękom

    do zmian w aktywności fizycznej i zwiększa się czas spędzony w pozycji siedzącej, ma to wpływ na zdrowie psychiczne ludzi. Teraz mogliśmy się przyjrzeć temu procesowi w dużej skali - mówi Jacob Meyer z Iowa State University, główny autor badania. Spadek aktywności fizycznej o jedną trzecią Wyniki