dieta niskokaloryczna

Więcej o:

dieta niskokaloryczna

  • Często masz wielką ochotę na coś pysznego? Być może śpisz za mało

    spały 5,5 godziny na dobę przez dwa tygodnie i stosowały jednocześnie dietę niskokaloryczną, odnotowały mniejszy spadek wagi niż osoby śpiące 8,5 godziny. Eksperyment potwierdził również fakt, że braku snu nie da się "odrobić" jeżeli weekendowo odsypiamy zaległości. Im mniej śpimy, tym więcej

  • Krążą po sieci mity o cukrzycy. Jak jest naprawdę, pytamy diabetologa

    lata temu? A może nawet 5? Konsekwencje bywają odłożone w czasie. To działa w dwie strony. Odchudzając się chcemy szybkiego efektu. Szybki efekt zapewnia dieta niskokaloryczna. Ktoś, kto jadł 3 tys. kcal i zejdzie do 800 kcal szybko schudnie, ale znacznie zwolni metabolizm. Skutek? Przybieranie na

  • Walka z otyłością

    Odpowiada lekarz Łukasz Fus: Z Pana opisu wynika, że próbuje Pan stosować dobry schemat odżywiania się polegający na spożywaniu wielu małych posiłków w ciągu doby. Niestety podczas odchudzania się niezbędna jest silna wola i ścisłe przestrzeganie

  • Jak dożyć setki? Poznaj receptę na długowieczność

    Dieta niskokaloryczna jest jednym z najrzetelniej dowiedzionych sprzymierzeńców długowieczności - informują naukowcy. Obniżenie zawartości kalorycznej posiłków o 30 a nawet 50 proc. skutecznie przedłuża życie nie tylko człowieka, a wszystkich ssaków - twierdzą badacze. Oznacza to, że przy

  • Sto lat, a może i więcej... Przepisy na długowieczność

    , bogatą w owoce i warzywa, zboża, orzechy czy oleje roślinne... 4. Polub dietę niskokaloryczną Nie pomogą przeciwutleniacze, jeśli będziesz jeść tłusto i ciężko. Dieta niskokaloryczna jest jednym z najlepiej dowiedzionych sprzymierzeńców długowieczności. Obniżenie zawartości kalorycznej posiłków o 30, a

  • Lecz się dietą - odpowiednie menu pomaga zwalczyć wiele dolegliwości

    ). Lubisz bułki czy chleb prosto z pieca? Wątroba, niestety, nie. Więcej: Dieta dla wątroby 8 przysług dla wątroby Anatomia człowieka: wątroba Postaw na: dietę niskokaloryczną, opartą na gotowanych warzywach i owocach, ubogą w błonnik. Ten dobroczynny dla zdrowych składnik w przypadku