zasypianie

Więcej o:

zasypianie

  • Sposoby na bezsenność, czyli co zrobić gdy mamy problemy z zasypianiem?

    się na liczne korzyści. Jakie środki zadziałają doraźnie? W walce z bezsennością, niezwykle pomocne okazują się ziołowe napary. Szczególnie przydatna jest melisa, która delikatnie uspokaja i wspomaga zasypianie. Dużą skuteczność wykazuje także chmiel zwyczajny i kozłek lekarski.  Dużą skuteczność wykazuje

  • MELATONINA PLUS spray - psikasz i zasypiasz

    MELATONINA PLUS SPRAY 1 mg melatoniny + ekstrakt z melisy, suplement diety zawiera połączenie melatoniny z wyciągiem z melisy w unikalnej formie sprayu, opracowany z myślą o osobach mających trudności w zasypianiu.* Uzupełnienie poziomu melatoniny w naturalny sposób reguluje pracę wewnętrznego

  • Plaga kierowców tak pijanych, że zasypiają

    Do dyżurnego w Puławach zadzwonił ktoś z informacją, że po centrum jeździ honda, a kierowca jest pijany. Policjanci szybko znaleźli samochód. Stał na parkingu niedaleko komendy. Kierowca spał. Obudzony, miał problem ze staniem i mówieniem. Alkomat pokazał dwa i pół promila. Z kolei policjanci z

  • Czy pozwalać niemowlakowi zasypiać z butelką mleka?

    Czy pozwalać niemowlakowi zasypiać z butelką mleka? Absolutnie nie Właśnie w ten sposób powstaje tzw. "próchnica butelkowa. Zwłaszcza jeśli przed snem dziecko je pokarm słodki i lepki - mleczko, kaszki, soczki. Resztki takiego pożywienia to prawdziwy raj dla bakterii wywołujących próchnicę. W

  • Albo mięśnie, albo dobry seks

    Żeby był "dobrze zbudowany", i "żeby nie zasypiał zaraz po seksie". Takich mężczyzn szukają Brytyjki wg raportu "Lista kobiecych życzeń" stworzonego przez firmę badawczą YL ltd. - Wcale się nie dziwię, że tak dużo Brytyjek nie może znaleźć partnera - te dwie rzeczy nie idą ze sobą w parze

  • Nie możesz spać? Terapia behawioralna, która leczy bezsenność

    z bezsennością kluczowa jest zmiana nawyków. Gdy nie możemy zasnąć usilnie staramy się, aby nadszedł sen. Podejmujemy zatem różne działania, które mają nam w tym pomóc. A to działa akurat odwrotnie, powoduje, że tym bardziej oddalamy się od snu i jesteśmy podekscytowani samym "zasypianiem". Podstawowa rada: budź