uważność

Więcej o:

uważność

  • Mindfulness - co to jest i co daje? [jak postępować, ćwiczenia]

    Co to jest Mindfulness? Zastanawiasz się, co to jest Mindfulness? Uważność ? Mindfulness, pochodzące od angielskiego przymiotnika mindful, to ćwiczenia umysłu, mogące pomóc osiągnąć równowagę emocjonalną poprzez świadome skierowanie uwagi na to, czego doznaje się w aktualnym momencie. Założyciel

  • Mindfulness - sztuka bycia tu i teraz

    jest? Jednym z rozwiązań, które mogą przynieść pomoc w walce ze stresem oraz przeżywaniem życia w bardziej pełny sposób, są praktyki uważności nazywane też praktykami Mindfulness. Mindfulness jak opisuje to jeden z jego głównych ojców Jon Kabat - Zinn to nic innego jak "szczególny rodzaj uwagi, świadomej, nieosądzającej

  • Korzyści płynące z uważnego życia

    Mindfulness, czyli uważność, to podejście do życia polegające na świadomym doświadczaniu obecnej chwili. Od kilku lat skupia na sobie uwagę psychologów - zarówno teoretyków jak i praktyków. Choć w różnych nurtach psychologii jest nieco odmiennie rozumiana, wyniki badań spójnie pokazują pozytywne

  • 3 sposoby, aby być bardziej uważnym na co dzień

    Ta technika może być użyta za każdym razem, gdy czujesz się wyprowadzony z równowagi, gdy czujesz niepokój lub gdy chcesz się poczuć bardziej obecnym. Nie potrzebujesz więcej niż trzech minut. Nie musisz siedzieć. Możesz ją zrobić w biurze, w autobusie czy czekając na spotkanie. Zadbaj o to, aby

  • Ostatnie wolne miejsca na Studium coachingu Uczelni Łazarskiego

    , która w swojej ścieżce rozwoju ma za zadanie nauczyć się kilku podstawowych kompetencji powalających na pracę z drugim człowiekiem. Są to m.in. uważność na drugiego człowieka, słuchanie i słyszenie, zadawanie pytań w sposób świadomy i celowy, podążanie za klientem, czyli słyszenie i widzenie rozbieżności

  • Jak zostać coachem?

    ma za zadanie nauczyć się kilku podstawowych kompetencji powalających na pracę z drugim człowiekiem. Są to m.in. uważność na drugiego człowieka, słuchanie i słyszenie, zadawanie pytań w sposób świadomy i celowy, podążanie za klientem, czyli słyszenie i widzenie rozbieżności w komunikatach werbalnych