tapioka

Więcej o:

tapioka

  • Maniok: wartości odżywcze. Jak jeść maniok?

    , miedź, cynk, potas, fosfor, sód, mangan, żelazo. Maniok zawiera też białko , które jest dobrze przyswajane przez organizm ludzki. Natomiast niezbyt wiele znajdziemy w nim tłuszczu, błonnika czy cukrów. Tapioka jest źródłem tzw. skrobi opornej, ważnej dla przewodu pokarmowego, ponadto nie zawiera

  • Polisacharydy - czym są oraz jakie znajdują zastosowania?

    zbóż oraz w bulwach ziemniaczanych . Do jej produkcji masowej wykorzystuje się również ryż lub tapiokę. Skrobia w czystej postaci to biała, bezwonna i bezsmakowa substancja półkrystaliczna, która nie rozpuszcza się w zimnej wodzie. Wytworzenie kleika skrobiowego następuje dopiero wtedy, gdy skrobię

  • Nietolerancja glutenu - czym naprawdę jest celiakia?

    wytwarzanych ze zbóż, w tym kaszach, makaronach, mące, a także w piwie. Można zastąpić je produktami, w których gluten nie występuje, przede wszystkim:  kukurydzą, ryżem, prosem, soją, gryką, mąką ziemniaczaną, tapioką, amarantusem, który jest rodzajem pseudozboża pozbawionym glutenu. Dieta bezglutenowa

  • Gluten - co to takiego? Przeczytaj, zanim spanikujesz

    sklepie oznaczone są symbolem przekreślonego kłosa. Pokarmy, w których gluten nie występuje naturalnie, to: mięso, owoce, warzywa, ziemniaki, fasola, soczewica, ryż, kukurydza, soja, proso, gryka, amarantus , maniok, tapioka, sorgo, orzechy . To także może cię zainteresować: >  Zboża i produkty