ćwiczenia siłowe

Więcej o:

ćwiczenia siłowe

  • Sztanga lepsza niż dieta

    , aż półtorej godziny, ponieważ przeplata się różne rodzaje ćwiczeń: na przykład 12 minut pedałowania na rowerku stacjonarnym (trening aerobowy - na ukrwienie i dotlenienie mięśni), potem ćwiczenia siłowe na maszynach po 15 - 20 powtórzeń (10 minut), potem rowerek (12 minut), znowu ćwiczenia siłowe (10 minut

  • Przykurcze mięśni - przyczyny i leczenie

    . Rehabilitacja to istotny element leczenia przykurczy mięśni. Stosuje się ćwiczenia siłowe, ćwiczenia pracy mięśni w wodzie oraz ćwiczenia rozciągające. Czasem zaleca się także krioterapię i inne metody rehabilitacji. Przeczytaj także: Udar mózgu - jak rozpoznać i pomagać

  • Dieta czy ćwiczenia? Ekspert z 30-letnim doświadczeniem rozwiewa wątpliwości

    . Nie oznacza to jednak, że ćwiczenia są niepotrzebne. Wręcz przeciwnie. Są istotne przede wszystkim w utrzymaniu obniżonej wagi, ale też w kształtowaniu sylwetki (stąd wielu trenerów zaleca ćwiczenia siłowe, które przede wszystkim rzeźbią mięśnie). Do tego aktywność fizyczna poprawia nastrój i redukuje stres

  • Zachowaj młodość na dłużej włączając do swojej diety ryby i owoce morza

    . * Bądź aktywny fizycznie przez co najmniej 30 minut dziennie. Warto praktykować różnego rodzaju ćwiczenia: siłowe, wytrzymałościowe i rozciągające. * Nie zapominaj o okresowych badaniach kontrolnych, w ramach profilaktyki. * Znajdź hobby, które sprawia ci przyjemność i pamiętaj, że szczęśliwi ludzie żyją

  • Aktywność fizyczna osób starszych - nigdy nie jest za późno

    zalet ćwiczeń wytrzymałościowych i rozciągających nikt nie kwestionuje, to nakłanianie seniorów do ćwiczenia siłowych niektórym wydaje się absurdalne. Tymczasem okazuje się, że to właśnie one mają decydujące znaczenie dla kondycji osób starszych. Jeśli nie zadbamy o masę mięśniową nie będziemy mogli

  • 7 sposobów na rozładowanie złości

    : bieganie, ćwiczenia siłowe, jazda na rowerze. Ćwicząc, skup się na swojej złości. Użyj jej jako paliwa napędowego do wysiłku. Po jakimś czasie zaobserwujesz, że niejako przez mięśnie uchodzi z ciebie ciśnienie. A ty, ile potrzebujesz, aby złość straciła na intensywności: 5 minut podskoków w miejscu, pół

  • Pilates - nowa forma fitness

    Technika ćwiczeń została opracowana ponad 70 lat temu. Wymyślił je Amerykanin Joseph Pilates, który nie dość, że był astmatykiem, to jeszcze miał problemy z poruszaniem się. Eksperymenty z własnym ciałem zaowocowały skomponowaniem układu ćwiczeń opartych na elementach hatha jogi, tańca i ćwiczeń

  • CrossFit - skąd się wzięła moda na ten sport?

    oraz na kondycję fizyczną zrealizujemy także przy ćwiczeniach indywidualnych. CrossFit ? korzyści dla zdrowia Podstawową zaletą CrossFitu jest to, że poprzez ćwiczenia siłowe i kondycyjne rozwija się ogólną sprawność motoryczną i koordynację, które są wykorzystywane w codziennym życiu. Regularny trening angażuje