gumy do żucia

Więcej o:

gumy do żucia

  • UOKiK zbada rynek gumy do żucia

    Wrigley ma ponad 90 proc. udziału w polskim rynku gumy do żucia. UOKiK zbada, czy firma nadużyła swej pozycji rynkowej, stosując system rabatowy dyskryminujący niektórych kontrahentów. Jak ustalił Urząd, system ten może mieć charakter lojalnościowy, tj. przewidujący niższe ceny w zamian

  • Gumy do żucia zmorą sprzątaczek

    - To obrzydliwe, ale dzień w dzień muszę je zdrapywać ze ścian czy kaloryferów - obrusza się Elwira Gryń, która sprząta w kilku lubelskich instytucjach. I rzeczywiście, gumy można znaleźć niemal wszędzie - od urzędów, przez kina i teatry, po muzea i kościoły. Nie wspominając o tych wyplutych na

  • Guma do żucia bez cukru to nie guma do żucia

    nam twórcze rozwinięcie tego tematu - tym razem chodzi o zawartość cukru w gumie do żucia bez cukru. Z pozoru absurdalne zagadnienie ma swój ciężar gatunkowy, i to wymierny w złotych. Do 2006 r. guma do żucia była po prostu gumą do żucia. W rozdziale "wyroby cukiernicze" Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług

  • Kredyt jak guma do żucia?

    największych banków hipotecznych, choć jego kredyty należą do najdroższych na rynku. Kredyt jak guma do żucia? Po co mnożyć marki w ramach jednej grupy finansowej? Takie inwestycje, często związane z kampaniami reklamowymi i budową osobnych sieci placówek, nie są tanie. Budowa jednego oddziału to koszt od 400

  • Gumy na eksport, czyli 500 etatów na Opolszczyźnie

    Specjalną Strefą Ekonomiczną "Invest Park". Wybudowanie zakładu ma pochłonąć 100 mln euro, a firma deklaruje, że będzie to jedna z najnowocześniejszych na świecie fabryk gum do żucia. Produkcja ma się w niej rozpocząć w 2008 r. Początkowo zatrudnienie ma znaleźć 300 osób, a docelowo 500. Judith Pickering

  • Chiński hymn w reklamie gumy

    Gazeta "Chinese People's Daily" ogłosiła, że reklama gumy do żucia firmy Wrigley "naruszyła godność Chińskiej Republiki Ludowej". W odpowiedzi rosyjska agencja reklamowa BBDO doprowadziła do wycofania spotu. - To było gigantyczne nieporozumienie - powiedział szef agencji, Igor Kirkchi. - Kupiliśmy