Złe leczenie kłykcin?

Ok. tygodnia temu stwierdzono u mnie kłyciny kończyste (3 małe). Po stosowaniu Condyline zaczęły się powiększać, wyskoczyło ich więcej. Przestałam stosować Condyline, bo doszedł do tego problem z chodzeniem, wypróżnianiem, siadaniem, a nawet leżenie sprawia ból. Nie mogłam też spać, wiec poszłam do innego lekarza za granicą, który stwierdził, że to grzybica, a kłykcin nie widzi. Moim zdaniem pierwszy lekarz ma racje i sa to kłykciny na 100 %. Wcześniej miałam grzybice i przebiegała całkowicie inaczej. Skóra zaczęła pękać, robią się rany i wydobywa się z nich trochę krwi. Czym to smarować? Dodam, że jedna z warg jest mocno powiększona i nie chce wrócić do normalnego stanu. Wydzielina też jest całkowicie inna i 'dziwna'. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję bardzo.
Odpowiada lekarz Marek Wolski:

Nie jestem w stanie bez zbadania Pani i obejrzenia zmian określić ich charakteru i zalecić terapii. Przy stosowaniu leku Condyline możliwe są pęknięcia i podrażnienie skóry. Jeśli jednak z rany sączy się płyn i zauważyła Pani obrzęk warg sromowych, konieczna jest wizyta u lekarza celem potwierdzenia diagnozy i wykluczenia nadkażenia bakteryjnego. Sugeruję wizytę u lekarza dermatologa.

Więcej o: