Po polsku
Gest Kozakiewicza. Trudno o bardziej wymowny. Polscy celebryci (Mateusz Damięcki, Aleksandra Kwaśniewska, Małgorzata Socha i Jakubem Wesołowskim przez tydzień jesienią 2011 roku prowokowali nim z billboardów warszawiaków. Dopiero po tym czasie pod zdjęciami pojawiło się hasło kampanii, wyjaśniające, czego dotyczył.
"Nie dostaniesz mnie!" - to akcja promująca wykonywanie testów na obecność przeciwciał HIV, a adresatem obraźliwego gestu był sam wirus. Może nie do końca bezpośrednio związana z tematem: bezpieczny seks, ale na pewno warta przypomnienia w kontekście wakacji.
Oprócz odniesienia do symbolicznego zwycięstwa nad chorobą , gest polskiego sportowca przypomina przecież i ułożenie ręki po badaniu krwi, co wykorzystali autorzy kreacji. Zdjęcia do reklamy wykonał szwedzki fotograf Rickard Sund we współpracy z agencją Photoby. Inicjatorzy kampanii to Zjednoczenie na rzecz żyjących z HIV/AIDS Pozytywni w Tęczy oraz agencja FireFly Group.
Informacje i zdjęcia za www.kampaniespoleczne.pl
info0
Oceniono 25 razy 11
Absolutnie najlepsza kampania to ta francuska.
Zabawna i pouczająca zarazem. Niestety w Polsce seks bez zabezpieczeń jest królem, więc takie kampanie sensu nie mają (a potem się ludzie dziwią, że 15-16 latki w ciąży latają...).