Znasz się na witaminach?

1 / 12

Bogate źródła witaminy A to przede wszystkim:

2 / 12

Nadmiar witaminy D objawia się najczęściej:

3 / 12

Niedobór kwasu foliowego prowadzi głównie do:

4 / 12

Kwas foliowy to inaczej:

5 / 12

Dla prawidłowego wchłaniania wapnia i fosforu w jelitach niezbędna jest przede wszystkim:

6 / 12

Jeśli często się zaziębiasz, powinieneś przede wszystkim zadbać w diecie o witaminy:

7 / 12

Witaminy z grupy B:

8 / 12

Witaminę C w znacznych ilościach znajdziesz w cytrusach, ale także, nieraz w większym stężeniu:

9 / 12

Temperatura pokojowa jest dla warzyw i owoców:

10 / 12

Podczas 20 minut gotowania owoców tracimy:

11 / 12

Preparaty witaminowe w tabletkach:

12 / 12

Twarz poszarzała, zmęczona... Na problemy z cerą wskazane jest przede wszystkim uzupełnienie witamin:

Są bardzo zdrowe i potrzebne, obfitują w nie warzywa i owoce... A tak konkretnie? Na pewno wiesz, gdzie ich szukać? Jak objawiają się niedobory? Czym grozi przedawkowanie? Sprawdź się!