Kiszonki: bogactwo smaku i zdrowia nie tylko zimą

10.01.2017 21:53
Pokonają kaca, zadbają o jelita, wzmocnią odporność. Są smaczne, bogate w cenne składniki i mają mniej kalorii niż surowe produkty. KISZONKI to samo zdrowie?

Kapusta, ogórki, buraki,pomidory, papryka, gruszki czy śliwki: to tylko niektóre warzywa i owoce, które nadają się do kiszenia. Sycą, nie tuczą. Polecane szczególnie osobom starszym, żyjącym w stresie, kobietom w ciąży i karmiącym. Obniżają poziom cholesterolu i cukru we krwi. Zapobiegają zaparciom.

A jednak: trzeba zachować jednak umiar i rozsądek, jeśli naprawdę mają wyjść ci na zdrowie. Dlaczego? Jakie są słabe strony kiszonek? Zobacz!

Dla tych, co wolą czytać wersja artykułowa

Dołącz do Zdrowia na Facebooku!
Więcej o:
Komentarze (9)
Zaloguj się
  • mark6

    Oceniono 7 razy 5

    Najlepsze / sycące i zdrowe/ są kiszone śledzie.
    Szwedzi to uwielbiają.

  • siwywaldi

    Oceniono 10 razy 4

    Kisić można też skarpetki. Ten produkt, jest od lat powszechnie dostępny w męskich akademikach :-)))

  • 0

    Poza tym że są smaczne to nie zauważyłam jakiegoś prozdrowotnego działania, zaparcia ustąpiły dopiero po dicopegu 10g i racjonalnej dobranej przez dietetyka diecie

  • plastikpiokio

    Oceniono 2 razy 0

    kiszenie wacka i to codzienne daje znakomite rezultaty zarowno kiszącemu jak i kiszonej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX