Kobiecy wytrysk: pomocne ćwiczenia

Dobry seks
22.04.2015 17:43
W pracy, w domu, w autobusie... Bez konsekwencji i ryzyka, że ktoś zauważy, można ćwiczyć mięśnie pochwy przybliżające nas do kobiecego wytrysku. Istotne, by równocześnie nie napinać mięśni brzucha i pośladków, bo to do oczekiwanych skutków, według Izy Jąderek, seksuolożki i edukatorki seksualnej, raczej nie doprowadzi. Samo zaciskanie pochwy raczej też nie. Bardziej zaawansowane ćwiczenie to wsunięcie do pochwy dwóch palców, szukanie punktu G i zaciskanie mięśni. To można już zrobić z partnerem. Po nabraniu wprawy i pewności, że mechanizm działa 'wystarczą' zapewne pozycje seksualne, podczas których drażniona jest przednia ściana pochwy (np. kolankowo-łokciowa, od tyłu).

'Dobry seks' to cykl w którym Agnieszka Wirtwein-Przerwa i jej goście rozmawiają o zagadnieniach dotyczących ludzkiej intymności. Ciąża, związki, seks - w tym programie nie ma tematów tabu. Oglądaj, a na pewno dowiesz się czegoś nowego! Pozostałe odcinki cyklu znajdziecie tutaj. W rolę rozjemcy i prowadzącej program 'Dobry Seks' wcieliła się, jak zawsze, Agnieszka Wirtwein.